Krtcm Kızlar resmen günde bır veya ıkı defa hapsırırken idrarım olmamasına ragmen idrar kaçırıyorum hamilelikten öncede vardı acaba hamilelikte bunu yaşayıp sezeryan sırasında ameliyatını olan var mı
2cat1baby Krtcm Hamilelikte normal diye duydum ama bende aynı durumdan şikayetçiyim.Öksürürken hapşururken benide zorluyor bu konu bende yazacaktım hatta.Üstte kalsın yorumları merak ettim🥲
Serendipity16 Krtcm ben evlendiğimden beri bundan çekiyorum maalesef kaç kere doktora gittim normal dediler pelvik kaslarım zayıfmış spor egzersiz önerdi tabi çok yapamadım şimdi hamileyim iyice arttı bu durum maalesef bende normal doğum yaparsam iyice kötü olurum diye korkuyorum benim ablamda doğumlardan sonra ortaya çıktı
CemrePektas Krtcm eğer normal doğum yapmamış isen, hamilelikte hapşırırken kaçırmak normal. Eğer normal zamanda da kaçırıyorsan pelvis kasların zayıftır. Şayet normal doğum sonrası olan bir durum ise mesane sarkması olmuş olabilir. Umarım açıklayıcı oldu 😂
Krtcm Serendipity16 kegel egzersizi iyi geliyor ama aklıma gelip yapana kadar valla çok zor genç yaşta bıde benım kılom var belki o da etken
Serendipity16 Krtcm doktor bana günde 50 defa falan demişti ama yapmak ne mümkün 😕 ben zayıfım da anlamadım neden oluyor