Benimde suyum sınırda dedi yarın şeker yükleme testim var bende de normal tahlillerde şeker çıkmadı ama gebelik şekeri olsa bile bazen tahlillerde çıkmıyomuş şeker testiyle öğrenebiliyomuşsun sanırım doktoruna sor eğer gerekli görürse şeker testi yaparsın ama su değişen bişey ben 1 ay önce baktırdıgımda sınırdaydı bidahaki kontrole geldiğinde yine suyun fazlaysa testi ozaman yaparız dedi