Seyma2255 Iyi aksamlar kızlar 36+1 günlük hamileyim 1 saattir geçmeyen bir bel ağrım var masaj yapıldığında hafifliyor ama otursamda yatsam da tekrar belime ağrı vuruyor hareketleri iyi bebeğin başka bı belirtim de yok şuan aynı durumu yaşayan var mı
MelikeD Masaj yapınca geçiyorsa doğum sancısı değildir, kasıklardan başlayıp bele vuran ya da tam tersi öyle bir ağrı giriyor mi hiç diğer ağrılara benzemiyor kesinlikle anlarsınız bu bambaskaymis dersiniz :)