Almi3434 Paranoya yapmayın yürüyüş esnasında 130 çok normal bir nabız hatta hamileye göre düşük bile. Benim otururken 110 çıkıyor. Bir de sol tarafa dönük mü yatıyorsunuz o yüzden tutulmuş olabilir. Benim son haftalarım sola yatmaktan ve ağırlıktan sol kalçam felç olacak neredeyse. Dolaşan kan hacmi arttı, kalp daha hızlı çalışıyor çok normal ama hissettiğiniz ağrı da hamileliğe bağlıdır korkmayın. Kalp doktoru da bakmış sonuçta ne testler yaptılar?