xbebegimx Bu haftalarda bulanti yasayan var mi kizlar sanki gebeligimin ilk haftalarina dönms gibiyim bir sey yiyip icince oluyor ozellikle:( kasilmam cok yok ama karnim surekli sert insallah daha dogum belirtisi degildir:(
aysenur30a xbebegimx 35. Haftadayım bende de ara ara bulantı ani kusma oluyor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ özellikle sabahları çok oluyor bulantı hemen bişeyler yiyip bulantı ilacımı alıyorum. Karın sertliği bende de var ve baya var kendini yukarı ittiriyor sanki orası semsert ve top gibi oluyor :(
xbebegimx aysenur30a bu haftalarda herkeste mi oluyor acaba benim komple sert karnim sanki gaz sancisi gibi 2 hafta daha idare edersek buna sukur🥲
svgkrtozdmr Bende 38. haftamdayim bulanti hissi yok ama karin sertligi var, ama bu dogum belirtisi demek değil:) doktorum herhangi bi dogum ihtimalinden bahsetmiyor suan icin
svgkrtozdmr xbebegimx çoğunluk benim de öyle ama bu gözünü korkutmasın 🙏🥰 Minik geleceği zamanı iyi bilir ağrısı nisani vs belli eder de kendini ☺
Hatice_zngn 39+5 benim de midemin olduğu yerler ağrıyo ilk defa kustum aylar sonra üst tarafım hiç rahat değil ağrı üst taraflarımda karnım da semser toplandı ön tarafıma sizce geliyo mudur artık daha sabah hastaneden geldim ağrı yoktu ama