Oykuelisa 9 haftalık hamileyim kist olduğu söylendi adet gibi kanama görüyorum ağrı da var iğne yapıldı bugün progesteron kullanıyorum başına gelen var mı böyle bı durum
Zeybal34 Oykuelisa bende adet gibi kanama yaşadım vumartesi hatta hâla yaşıyorum. Sabahları yok hiçbişi akşamları akıyor sinir oluyorum. Kanama alanın var dedi. 5+5 im bende İkiz bekliyorduk tek kese görüldü. Brn çözemedim bu durumu aklım çok karışık.
Zeybal34 Oykuelisa pruloton kalçadan iğne vuruluyorum. Duphaston hap kullanıyorum Ve rektal fitil ile progeston fitil kullanıyorum. Doktorum bana coraspini bıraktırttı sanırsam çok kanım oluştu. Çünkü direkt onu bırak dedi bana.
Oykuelisa Rabbim şifa versin bana da kist var dediler ne kisti diyorum bilmiyoruz diyolar daha önce muayeneye gittim kese küçük dediler anlamadım bişey iğneden sonra ağrım çok oldu kananam da sinirlerim bozuldu artık