yamacinannesi 21 ekimde de ben kızıma kavuşuyorum inşallah🙏🏻 hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah
Burcumommm Ben de 20.10.2023 tarihine aldım. 23.10.2023 vereyim dedi ama terazi olsun diye 20 sine aldım 🙂
Dileklealya 2 gün sonra 40 haftalık oluyorum büyük ihtimalle pazartesi bebeğim kilolu olduğu için son anda Sezeryana karar verildi
xbebegimx Yaseminklc55 benim de 23 ekim buyuk ihtimal 😢 bana gore 37+4 doktora gore 38 oluyor cunki bi kac gun gec dollenme olmustu , ufak bebek oldugu icin riske atmayalim diyor
xbebegimx Yaseminklc55 bana da 23 ekim ddi ustelik 37+4 oluyrm doktor 37+6 diyor, yasaksa niye erkenden alalm diyor doktr bna ya bnde bekleme taraftariym ama :((