Merhabalar tecrübeli olanlar vardır belki diye yazıyorum. 11 aylık bebeğim var emziriyorum bu ay reglim 3 gün gecikti hep düzenli olurdum korkuyorum biraz. Regl döngü ortalamam 28 gün bugün 34. gün oldu hala bir kanama yok Emzirme döneminde adet düzensizliği normal midir? İlişkide korunuyoruz ama düşük de olsa bir ihtimal var mı bilmiyorum. Kaset test yaptım öğleden sonra negatif çıktı ama şüphelerim geçmiyor Böyle bir durum yaşayan var mı