Nisaiste Hanımlar bugün adet olmam gerekiyo öğlen olcakmışım gibi ağrım vardı akıntım da vardı şimdi baktım açık kahverengimsi bi leke gelmiş sonra kayboldu bitti yani acaba devam eder mi böyle bişey yaşayıp hamike olduğunu öğrenen oldu mu
Hsrt80 Üstüne görüyor olabilirsin benimde öyle olmuştu ama ara ara az az geldi dönüş 30.4 ikizlere hamileyim
Esm27 Hsrt80 Yaa ne güzel 😊 Siz adetten kaç gün önce yaşadınız bu lekelenmeyi? Bir de kaç gün sürmüştü sizin?
Hsrt80 Adetim geçti 3gun sonra yaşadım hamile olduğumu testte öğrendim sonra kanama aldı yaklaşık 3 hafta az az çok korkutulucsk gibi değil sadce peçete iç camasirima değiyordu