aysegullozdm Kızlar bugün bebek oynadıkça falan belim ağrıyor o da bacaklarıma karnıma vuruyor korktum sizler de de oluyor mu
Meryembozkurt46 Evet canım bendede oluyor belim cok agrıyor normal dedi doktur hamileligin ilerleyen dönemlerinde normalmiş 25+3