31+3teyiz. Bende de su fazlalığı varmış. Bebeğin sindiriminde problem mi var acaba dediler ama detaylı ultrason çektirmiştim, bir şey çıkmamıştı. Şeker yüklemesi yaptırdım o da temiz çıktı. Doktor hamur işi ve tatlıyı yasakladı. Günlük 1 meyve tüketimini aşma ve 2 lt suyu geçme dedi. Size de diyet programı verildi mi? Başka bir şey yapıyor musunuz bununla ilgili?