Tgce_28 Merhaba arkadaşlar Çamlıca medipol Hastanesi’nde doğum yapan var mı ? Varsa hangi doktora takipli oldunuz
BenSem Tgce_28 ben henüz doğum yapmadım ama Hüsniye hanıma gidiyorum takibe. Merak ediyorum bende ücretleri avantajları neler
Tgce_28 BenSem WhatsApp numarası mı var Hüsniye sedef hoca dimi bende bir iki defa gittim iletişim numarası istedim ama sekreterden ulaşabilirsiniz dedi
efkyn_ Ben de Canan hanıma takipliyim. Kendisinden şu ana kadar çok memnun kaldım doğumuma da 10 gün gibi bir süre var. Her mesajınıza geri dönüş muhakkak yapar güler yüzlü ve ne olursa olsun inanılmaz motive ediyor rahatlatıyor .