Pozitif spinal sezeryan hikayem🫶🏻
Pozitif spinal sezeryan
Arkadaşlar canı çok tatlı birisiyim aşırı derece de doğuma korkarak gittim. Bebeğimin gelişimi geride olduğu için doktorum sezeryan ile olmama karar verdi. Pazartesi günü 6.30 da hastaneye yatışım yapıldı. 7.30 doğuma girdim 10 dk sonra bebeğime kavuştum inanmadım o kadar çabuk olduğuna onu görünce her şeyi unuttum doğumda bile olduğumu doğum anına eşim yanımda sürekli konuşuyorduk. Kesinlikle korkuyorsanız eşiniz doğum anında yanınızda olsun o yanımda olduğu için kendimi daha da güvende hissetim. İnanın doğum anında hiç bir şeyi hissetmiyorsunuz sürekli doktorum hemşireler konuşuyorduk. Çok hızlı geçti umarım hepinizin doğumu benim kadar kolay geçer sormak istediğiniz ne varsa rahatlıkla cevaplayabilirim. Şimdiden herkese Allah bu güzel duyguyu yaşatsın🙏🫶🏻