38merve Kizlar yarın şeker yükleme testi yaptıracam doktorum yaptırmamı tavsiye etti . Ben biraz endişeliyim şeker hastalığına neden oluyor diyorlar doğru mu acaba 🙄 bilgilerinize ihtiyacım var ☺️
koomikbiranne0507 38merve ben yaptırmadım hiçde bi sorun olmadı kızım 4 yaşında şuanda tabi yaptıranlarada bişey diyemem doktorumla öyle kararlaştırmıştık biz zamanında
Pamuk 38merve Sürekli söylüyorum. Sekerin bebeğe verdiği zararları biliyor musunuz? Çok çok çok ciddi… Bunlarida araştırıp karar verin.
38merve Bende yaptırmak istemiyorum doktor eşimin yaninda çok ciddi şeyler olabilir falan diyince eşimde korktu muhakkak yaptır falan diyor