Berraseris Kızlar 5+5im bi iki damla kahverengi akıntı var normal mi lütfen cevap verir misiniz internetten baktığımda yerleşme akıntısı olabilirmiş
Elzem07 Berraseris canım hemen doktora gitmelisin, acile gitmeni tavsiye ederim. Gebelikte kan harici kahverengi leke asla iyi değil özellikle ilk haftalarda. Kimseyi dinleme koş acile
Ulviyedlnn Berraseris gittiğin doktora kayıt açtırıp acilde görmeni tavsiye ederim her kanama düşük belirtisi olmasada normal degildir
ozlemyildizblgn Berraseris ben de 5 haftalığım cuma günü doktora bu şikayetle gittim tutunmaya çalışıyor dedi hala da devam ediyor bir iki damla şeklinde kahverengi akıntım. Hareket etmemeye çalışıyorum kötü düşünmeyelim inşallah hayırlısıyla alırız kucaklarımıza 🙏🏻
damlacgul Berraseris korkma ama doktora git fitil yazıyor ilk üç ay kullan diyor mutlaka git sorun çıkmaz ama fitili kullanırsın garanti olur