Kcvelek Evet kesinlikle öyle bazen bazı şeylerin önüne geçilemiyor her şey Allah’tan bebeklerimizin ömrü kısaymış. Ben 4 buçuk ay önce doğum yaptım bebeğimi de kaybedeli daha 1,5 ay oluyor o yüzden şu an çocuk planımız yok aslında istiyoruz ama dediğim gibi doktorlar korunun dedi gen testi sonucu bekleyip ona göre hareket edeceğiz. Bu süreçte korunurken hamile kalmaktan bende korkuyorum çünkü tekrar aynı şeyleri yaşarsak diye korku var ve doktorların yüzünden güven problemi oluştu ve hiç bir doktora güvenemiyoruz şu an o yüzden gen testini nereye yaptırsak diye kararsız kalıp duruyoruz. Allah’ım inşallah hayırlı haberler almayı nasip etsin kimseyi evlat acısı ile sınamasın çok zor gerçekten. Bu bebeğinizi inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olur 🙏🏻