Mery60 7.haftasında bebeği göremeyip sonradan gören var mı hiç? Gram umudum kalmadı ama belki yaşayan vardır diye sormak istedim.
Sibel0330 Mery60 benim ilk gebeligimde böyleydi canım geç döllenme oldu 8 haftalıkken bebeği gördük bence umudunu kaybetme 9 haftalıkken ilk kalb atışını duyan war o yüzden bekle bence sende 🌸
Mery60 Sibel0330 bekliyorum canım pazartesi günü tekrar gideceğim doktor cağırdı ama ne bileyim bir kimyasal, bir kalp durmasından kürtaj yaşadım. Şimdi de boş gebelik olursa benim kalbim buna nasıl dayanacak bilmiyorum. Artık dua bile edemiyorum.
Sibel0330 Mery60 dualarım seninle rabbim isteyen herkese nasip etsin inşlh sanada güç kuvvet versin canım asla pes etme yinede sonuç nolursa olsun bende 2 kürtaj sonrası anne oldum çok zordu anlıyorum seni 🥺🤲🏻
Mery60 Sibel0330 çok teşekkür ederim gerçekten dualarımız kabul olur İnşaAllah 🤲🏻 çok geçmiş olsun sana da Rabbim yavrunu sana bağışlasın