Meleklerkorusun cuma günü sezaryen doğum yaptım acil alındım sezaryene eksiklerim tam bitmemişti o yüzden. Ne deepend ne normal ped hicbirsey yoktu. Hastaneden ped ve hasta bezi veriliyor sınırsız şekilde. İç çamaşırı da pamuklu ve yüksek bel rahat olanlardan tercih et bence ben normal çamaşır koymuştum giyemedim kantinden büyük bedenini ve yüksek belini aldık.