Bayanlar lütfen yardımcı olun bana pzt gece çok rahatsızlandım hastaneye gitim suyun fazla gebelik şekerin olmuş olabilir dedi bugünde kontrole gittim ve şeker yüklemesini yaptır dedi ben istemiyorum dedim ve doktor bilgili bi doktor ve dediki dışardan gelen şeyleri kafana takma bu senin gizli şekerin var mı diye bakılır dedi ben öneriyorum dedi yaptır napayım kızlar zararlı mı nedir ya