Bebegimlegunlerim Kızlar, 2 ekimde sezaryen ile doğum yaptım. Doktor kontrolde korse kullanabileceğimi ancak dikiş olan kısma denk gelmemesi gerektiğini söyledi. Bu şekilde satılan korseler var mı? Kullandınız ise önerilerinizi de paylaşabilir misiniz
Serap-asel Bebegimlegunlerim ben 10gun sonra kullanmaya başladım iç dikişler zarar görmesin dıe doktorda zten 10-15gun snra kullanabilirsin dedı
pandasever Bebegimlegunlerim sezaryen doğum yaptım acil olarak gelişti bebeğim küvezde olduğu için doğum yaptığımın ertesi günü ebe hemen korse almamı hem.belimi hem dikişlerimin desteklenmesi için dedi. Sürekli hastaneye gidip geleceğim ayakta olacağım için. Doğum yaptığımın ertesi günden beri kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım aksine göbeğim da baya baya küçüldü.
Bebegimlegunlerim pandasever nerden aldınız model ve markası nedir? Normal doğum olsaydı hiç endişem olmayacaktı ama sezaryen olunca korkularım var biraz
pandasever Bebegimlegunlerim kuzum valla benim.acil olduğu için hastanenin yanından medikal den demirsiz bel korsesi aldı eşim alirkende belirtmis sezaryen sonrası diye ona uygun vermişler. Ben normalde de korse alacaktım e bebeğinkini çok beğeniyorum tavsiye ederim intertten bakabilirsin. Biraz toparlanim alacağım ondan da.