Emine-benek9 33 haftalık hamileyim. Mide bulantım ve kusmam çok olduğu için doktorum dahiliye ye gönderdi. Oda endoskopi yapmak gerek dedi. Yaptıran var mı?
Kbraada9 Bende 11 haftalık hamileyim banada endoskopi önerildi yaptırmadım siz yaptırdınız mı mide kanamam vardı