Csknaz Premsesko bende yer etti artık orası sol tarafım benimde cuma günü doğumum var orası bayram edicek resmen
Htchlg Premsesko benim de öyle artık diyorum tamam patliycam ama sonra bebek hareket edince rahatliyor
Premsesko Csknaz benimde bazen sağ tarafımda kasılma oluyor ama bu öyle değil tüm göbeğim sanki balon gibi eski yumuşak göbeğim yok acaba hamilelikten mi
Premsesko Delidolu Ya bebek olanı biliyorum da benim tüm karnım şişmiş gibi günün belli zamanları acaba rahim büyüyor o yüzden mi
Premsesko Htchlg Kasılma değil demi bu. Tüm karnım şiş hissediyorum herhangi bir kasılma hissetmiyorum.
Premsesko Htchlg ben 18+4 üm ama bebek 10 gün kadar önde 🙏 şimdi 2 3 güne bir kendini topluyor sertleşiyor doktor sürekli olmadığı sürece sorun yok dedi. Ama bu karnımın şişmesini merak ettim
Htchlg Premsesko egerki sürekli oluyorsa doktoruna söyle benim de oyluyordu özellikle ayağı kalktığım da doktorum normal demişti ve bebek büyüyor Rahim genişliyor demisti