Tugcezeynep89 Kızlar Salı günü doğumum var Allah kısmet ederse, spinal sezeryan olucak çok korkuyorum stres yaptığımda direk tansiyonumu yükseltiyorum. Nasıl olcak hiç bilmiyorum
3premsesinannesi Tugcezeynep89 bol bol dua et ben 23 +3 haftaligim simdiden tansiyonum 180 erkn dogum riskim var icini rahat tut ve guzel dusun benim bugun tüm gün 11/60dı maşallah mutlu olmaya calisiyorum 2 kizim var hic bir seyi sorun etmiyorum bugun en onemlisi kızlar gününde kızım olacağı netleşti saglikla alalim insallah kucagimiza 🥰☺️🌸❤🙏👼