MirsT canım bende 32 haftalik gebeyim. Gecen haftanın basından beri grip öksürük halsizlik var, simdi gribim gecti ama öksürügüm devam ediyor maalesef. İlk günüm kötüyken 1 tane parol içtim sadece. Sabahları bal limon karıştırıp içiyorum 1 kaşık kahvaltı öncesi. Kahvaltıdan sonra doktorum ıhlamur zencefil önerdi onu içiyorum. Onun dışında bol istirahat bol C vitamini canım benim maalesef başka bir secenegimiz yok. Atesin cikarsa muhakkak doktora git ama enfeksiyon kaynakli cikabilir🙏🏼