yarenk2509 Kizlar 28+3 deyim şuan doktor 10 gün önde gidiyor bebek dedi ve test yaptılar gebelik şekeri çıktı bu durumu yaşayan var mı acaba bu 10 günlük fark düzelir mi yoksa erken doğum mu olur neye dikkat etmem gerekir acaba yaa?
Edus35 yarenk2509 önde gitmesi iyi değilimiymiş tabi 10 fazla baSen de iyi gelişiyor gibi duymuştum demek yanlış biliyorum bende burda bekleyeyim yorumları
aslanprenses_ yarenk2509 hiç korkma. Bu saatten sonra diyet listene tam uymalısın. O zaman bir şey olmaz. İnsülin kullanman gerekiyorsa kullan. Maalesef benim de şekerim çıktı iki hafta önden gidiyordu şimdi bir haftaya düştü şükürler olsun. 35. Haftamdayım. Çok dikkat ettiğim için suyum fazlalaşmadı bebişin gelişimi de iyi. Sadece daha sık muayene oluyorum o kadar.
Serendipty yarenk2509 iki hafta onde godenlere bile normal denebiliyor 10 gun bana fazla gelmedi acikcasi
yarenk2509 Edus35 yani 28 +3 deyken 1405 gram dedi boyu 39 cm dedi fazla iri dedi haftaligi önden gidiyor dedi bende çok şaşırdım bu hatada kaç gram oluyor ki zaten
irem10 yarenk2509 benimki 1 hafta önden gidiyor ama benimde esimin de boyu uzun ben 183 eşim 187 ondan doktor normal diyor
yarenk2509 aslanprenses_ benimde insülin vermedi ama diyet verdi uyarsam düzelir inşallah çok sağol canım benim Rabbim sifani versin seninde 🤲🏻