Selam 36+4 teyim bugün kontrolüm vardı benek 3300 gr olmuş kafası 40 hafta gövde 38 hafta bacak 38 haftada görünüyor haftaya alalım dedi nstye girdim sancılarım çıktı yarın tekrar gidicem erken değil mi 37+ da sezaryen için dedim gelişim igüzel zaten sancıların çıkmış hafataya kdar kalabilecek misin o bile belli değil dedi güldü ciğer geliştirici vuruldum bıgün iki yarın iki vurulacağım bakalım kendimi 38+ da doğurmaya hazırlamıştım ama kızım durmayacak sanırım ağrılarım da var korktum da birden haftaya alalım deyince 😅