Es123123 Kızlar evim dubleks ıkı katlı alt kata elektrıklı besık almak ıstıyorum ana kucağı değil ama beşik üst katta da yatağımın yanında normal anne yanı ahşap beşik var elektrıklı besık kullanışlı olur mu sizce kullanan var mı
Mutluailemmm7788 Es123123 benimde odada duruyor elektirikli besik gerçekten kullanışlı oluyor ben tavsiye ederim