Benim özelde takipli olduğum doktorum nasılsa bildirmemiş sağlık ocağının sistemine gebelik var diye bende hiç gitmemiştim şahsen özelde her ay kontrole gidiyorum diye sonra ilaç yazdırmak için tesadüfen gittim hemşire çok kızdı bana hatta bildirmen gerekiyordu diye bende ilk hamileliğim nerden bileyim kimse uyarmadı beni dedim ilk dozu vurdular ikinci dozu bir ay sonra yani cuma günü vuracaklar çok önemliymiş ama öyle diyorlar yani ağrısı çok kötü oluyor bu arada dört gün kolumun üstüne yatamadım ben