Kutay-mmm Arkadaşlar normal doğum istiyorum ancak kafa çapı 9.8 doktor 10u geçerse olmaz dedi beklesem mi sezeryana razımı olsam bilemedim benzer durum yaşayan varmı normal olsun çok istiyordum şuan kendimi sezeryan fikrine alıştıramadım😭🙈
MerveTeyze Kutay-mmm benim bu gün artık netleşti devlet de üniversite de özel de sezaryen dedi baş çapı üç hafta önde diye yaş riskim de var şu an 37+3 deyim ve çok isterdim normal doğum olmasını Senin kaçıncı haftan ve günün bana son haftalara kadar belki büyümesi durur demişlerdi Sana tavsiyem farklı iki üç dr un tavsiyesini al bebeğini ve kendini riske atma inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini
Baharoloji Kutay-mmm 10,4 civarıydı baş çevresi 41. Hafta ile uyumlu 37+5 te kendi geldi ama ikinci baş çevresi 42. Hafta olunca sezaryen oldu
Kutay-mmm 39+0dayım özel hastane evet ama bikaç kere ölçtü hatta işte 3 gün sonra tekrar bakalım dedi hemen bugün alalım demedi ama 3 gün sonra artık 10u geçeceği için olmaz dedi