Kızlar 6 haftalık hamileyim cuma gününe randevu aldım ilk kontrol olacak ama benim randevu aldığım kadın doktoru aynı zamanda tüp bebek merkezinde de görev yapıyor randevu bilgilerinde kadın dogum hastalıkları eğitim poliklinik muayene diye yazıyor gittiğimde muayene eder dmi ilk defa randevu bilgisinde böyle bsyle karsilasiyorum