ogretmenHnmm LavinsMom normalde mavi kullaniyordum memnundum en son e bebekten 82lisini almıştım o çok inceymis disina tasiriyor memnun kalmadim yani
Tubacngl LavinsMom ben 10 buçuk aydır mavi paketi kullanıyorum memnundum ama değiştirdiler yeni olanlar ince eskiye göre bide çizgisi yok o yüzden stoklama derim 😊