Daha iki hafta önce banada aynısını söyledi doktorum organ taramasına girdim çok şükür bebek iyi benim dikkat etmemi söyledi çok kafana takma düşünme hayırlısı de ama nolur nolurrr kola şekerli yicek tatlı vs . Yani özellikle tatlıdan uzak dur ben baaaayaaa baya tatlı yiyiyodum hala dur diyemiyorum ama dikkat etmeye çalışıyorum bebiş iyiyse eğer düşünme tadını çıkar hamişliğinin