Aybarssmom_ Kızlar ilk dozumdan bu yana 5 hafta geçmiş sağlık ocağı da hatırlatma amaçlı aramadı (arayacaklarını söylemişlerdi) benim de aklımdan çıkmış gitmiş yarın gitsem yaptırsam sorun olur mu acaba? 4 hafta sonra ikinci dozu yapıyorlar diye biliyorum😕
yenibirannis Aybarssmom_ bi sorun olmaz canm bnide 2. Doz için aramayı unutmuslardı ben kendim gidip yaptrdım ama mutlaka yarın git yaptır
User22 Aybarssmom_ 1 ay koyuyolar araya bana ilk dozunu yaptığında söylemişti gelceğim günü ama sıkıntı olacağını sanmam günü gününe yapılması gereken bişey olsa sağlık ocağı unutsada kendi doktorun hatırlatr diye düşünüyorum sen ertelemeden biran önce yaptır
Yenianneperci35 Aybarssmom_ o gün size tarih vermediler mi? Benim de hemen hemen 1 ay önce gitmiştim bana da o gün 1 ay sonra gel demişti tarih vermişti
Aybarssmom_ Yenianneperci35 tarih verdiler fakat yoğun geçti benim için o 1 ay ben farkında değilim aklımdan çıktı
aslanprenses_ Aybarssmom_ evet yaparlar. Kimseye güven olmaz sen kendin takip etsen böyle şeyleri daha iyi.
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ 19 haftada ilk dozu oldum 26 haftada 2 dozu hemşirem 19 haftada demisti şu hafta içinde gel diye ama sen yinede ara o çağırsın belki elinde yoktur tetonuz canım