Kızlar selam. Bebeğime kucağıma almama biraz daha var. Şimdilik kitaplar okuyorum. Okuduğum kitapta bebeğiniz gece ve gündüz uykusunun ayrı olduğunun farkına varsın, ayrı mekanlara uyuyabilir şeklinde bir şey yazıyodu. Gece uykusunu yatak odasında beşiğinde alsa gündüz uykusunu ise salonda kanepenin üstünde olan reflü yatağında/babynestte alsa nasıl olur sizce? Doğmamış bebeğe don biçiyorum gibi oldu ama 😅 benim endişem bebek reflü yatağından kayar mı? Kanepe güvenli mi şeklinde oluyor :(