Kızlar bir yıldır evliyiz eşimle. ilk bir ay geri çekilme yöntemi ile korunduk sonra da çocuk istediğimiz için korunmadık. Bende eşimde çevremize böyle sorular soramadık nasıl korunulmalı diye doğumuma az kaldı bu nedenle şimdiden en etkili korunma yöntemi nedir şimdiden öğrenmek istiyorum. Bir de erkeğin korunması durumunda bazı ürünler çok da kaliteli değil diye biliyorum hani eşim korundu ama hamile kaldım diyeni duymuştum. Yıllarca kullanıp memnun kaldığınız bir marka falan var mı hiç bir bilgim yok bu konuda önerisi olan var mı