Yirmi gunluk bebegım var gece ateslendım sıtma tuttu göğüslerim de aşırı bi agrı var dokunanmıyorum aglaya aglaya emzırıyorum bebegımı. Mastit denilen sey nasıl gecer bu agrıyı nasıl gecırebılırım sabaha kadar titredim boyle bısey yasayan bılgı verebılırmı.