Kızlar adetime 4 gün var göğüslerim baya hassaslasti kasiklsrim ağrıyor yani kendimi hamile gibi hissediyorum ama sabah ilk idrarla normal testlerden yapmıştım negatif çıktı 2 saat sonra silik ikinci çizgi çıktı iki buçuk saattir de tuvaletimi tutuyorum 🙈 diyorum ki erken gebelik testi alsam kesin sonuç verir mi sizce çok kararsız kaldım