Tam 26 haftadayız dün şeker yükleme yaptırdım. Gebelik öncesi insülin direncim vardı babam tarafıda şeker hastası. 75 gram yükleme yapıldı. Bebeğe anneye zararı olmayan bi uygulama. Yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Gebelikte en istenmeyen durumlardan biride gestasyonel diyabettir varsa lakin önlem alınmalı.