Doğumu devlette yapacam. Şu an 37 haftalığım ama devlette de randevu bulmak çok zor hele zaten şu an randevu bulabilsem bile 15 gün sonrasına veriyor ve o zaman da 39 hafta oluyor belki o zamana kadar doğum gerçekleşir bile. Öyle bi şikayetim olmadan da acilden giriş yapabilir miyim acaba kontrol muyane amaçlı sonuçta doğum zamanıda acilden giriş yapacam. Arada bi kasılmalarımda oluyor özellikle de vajinamda baskı hissediyorum