srgl3362 vallahi benimde sancı çıktı nst de 2 hafta önce hemde 2 yada 3 kere falan 100ü gördü hatta o zaman haftam 32 idi nstdeki arkadaşlar muhtemelen acile yatış yaparlar seni dedi ama doktor gayet iyi dedi eve yolladı 😁😁😁 2 güne falan kasilmalarim normale döndü şuan 35 haftalık olduk gayet iyiyiz