Allah aşkına bu çocuk neden böyle yapıyor en basit çorbayı bile ağzında tutuyor belki 1 saatten fazla sürüyor yemek yedirmem hadi oğlum ye artık yut artık hadi çiğne diye diye dilimde tüy bitti ya yiyip doyana kadar 1 saatim sofrada geçiyor yavaş yavaş işine geleni hızlı yiyor ama meyve veriyorum elma felan dilimliyorum daha arkamı dönmeden bitiriyor hepsi mi böyle