OzlemC Cansuttyy Merhaba, Birden senin canını yakacak kadar şiddetli regl sancısı gelip gitmeye başlamışsa doğum olacağının habercisidir.
Ozge5541 Cansuttyy normal rutin kontrolümde söylemiştim normal onlar demişti düzenli sık ve şiddetli olmaya başladığında 5 dk 1 e düştüğünde vs doğum bulgusu demişti
Papatyanne33 Zaten adet sancısı gibi geliyor sancıları takip edin got göre siklasiyorsa doğum belirtisi