Evrem990 Bugun saglik ocaginda izlemim vardı kızlar kalp atişlarini dinlemek için aleti gobegime bastırdı çok acıdı o an bisey diyemedim ama cidden acıdı sağ tarafım bastirdi baya cunku.sonra gülerek sıkıştrdım bak haraketlerine dedi.sizce bisey olmuşmudir olduysa ne olmuştur??llütfen bisey yazın 36+3 ü
dilaraRecep Evrem990 ben ilk çocuğumda başka sağlık ocağına gidiyordum orda bakıyordu kalp atışına fln taşındık burda tek tetenoz için çağırdı o kadar evet bastırması saçma ama belki eski bir makine olabilir
Feyzanr41 Evrem990 plesantanın oldugu yer acıyor genelde axda olsa bastrınca bısey olmuyor kendı dıktorum cok kez yapıyordu hatta bebebek harket etsın dıye karnımı ayran gıbı calkaladıgı oldu sımdı 13 gunluguz cok sukur
sukran0046 Evrem990 ne güzel sağlık ocağıymış nerede yaşıyorsunuz biz bir ilaç yazdrmak için doktorumuzu bulamıyoruz aşılarımızı takiplerimizi biz yapıyoruz yoksa ne arayan var ne soran ilk gebeligimde dusuk yaptm beni arıyor ignen vardî diyor dusuk yaptktan kac ay snra hic bir seklde düzen yok kac defa şikayet ettik dönüste yok iyi ultrasonla felan bakıyorlarmş size vallaha ne güzel kıskandım bizimki gelişmemiş bir sağlık ocagı malesef
Nesli46 İlk haftalarda bastırmaları normalde sen sona yaklaşmışsın neden öyle bir hareket yaptı acaba sağlık ocağında kontrol yapıldığını bilmiyordum
dilaraRecep Evrem990 haraketlerini hissediyorsan olmaz ilk çocuk dimi benim 2.gebelik ilkinde çok dikkat edersim ufak yere çarpsam tezgaha mesela ağlardım korkardım şimdi kızım pat üstüme atlıyor göbeğime fena bişe Allah koruypr demekki çok dikkatlş olmam gerekiyor şuan ama korkma o kdrdan birşey olmaz
veramommy Ben detaylı ultrasondan ağlayarak çıktım resmen doktor tam göremediği yerleri bebeği rahatsız etmek için bastırmıştı,su onu korur senin hissettiğin acı ona temas olarak gidiyor merak etme gün içinde hareketlerini takip et bakalım
Evrem990 veramommy canınız yandiği icin mi aglayarak çiktiniz?? Haraketlerini takip edicem ama benim korktugum allah korusun bi sakatlik vs.olurmu.yani buda mümkün mü bu sekilde bilmiyorum ama
veramommy Evrem990 evet canım çok yanmıştı yanlardan bastırmıştı hep ve aşırı ünlü bi doktordu o öyle yaptıysa bi sorun olmaz diye düşündüm nedense😂 o öyle bizim bastırmalarla zarar görecek sakat kalacak kadar yakında olduğunu düşünmüyorum ya sen içini ferah tut istersen doktoruna gidip bi baktır için rahat etsin
M112 Bebekler darbelere karşı o kadar korunaklı bir yerde ki inanamazsınız. Hiç bir şey olmaz Allahin izniyle. Hem o kadarcık bastırma ile. Hiç korkmayın sizin canınız yanmıştır bebek hissetmemistir bile. Her sezeryan doğuma girdiğimde şaşırırdım kac katmanla sarılı o karın amniyotik kese ve içindeki su zaten koruyor ama rahim o kadar kalinlasiyor ki bir de 7 kat tabaka var rahme gelene kadar. Rabbimin mucizesi siz içinizi ferah tutun bisey olmaz minnosa
Evrem990 dilaraRecep evet hissediyorum haraketlerini çok sukurr azalma vs.yok evet ilk gebeligim ve çok zor sahip oldum.
dilaraRecep Evrem990 evet o yüzden anlıyorum seni insan gerçekten hassas oluyor bende yşadım sürekli takip ederdim hemşire öle yapması saçmaydı keşke neden bastırıyorsun deseydin
Evrem990 dilaraRecep ne bilim dondum kaldim öyle bi an insanin dili tutulur ya öyle oldum sanki.bisey olmuş olsa ne olur sizce bu durumda?
dilaraRecep Evrem990 ıspat edemezsin büyük ihtimal sağlık ocağı yüzünden olduğunu en fazla gidip tartışma kavga çıkartırsın 🥹
dilaraRecep Evrem990 en fazla çok sert darbe su getirirdi yada çocuğa büyük zarar verir di ama çocuk haraketli zarar verse hissedemezdin
Evrem990 veramommy merak ettigim şu eger bisey olursa allah korusun ne olur?yani ne gibi sorun olur bu durumda?cumartesi randevum var o zaman sorcamda.haraketleride iyiydi cok sukur bu saat oldu