Kızlar bu haftada akıntı normalmiş sizdede oluyormu
Gamzenakit bende hep vardı hamile olunca da extra oluyo
Blueberry0 hormonlardan kaynaklı ozaman her değişiklk olunca tedirgin oluyorum tabi
Bı tık var ama aşırı değil ondan öncesinde olmadı.bende 13+ 3 yım
Ayseanneeee bendede öyle arada kasığıma ağrı griyor grciyor normal ozaman