mandalina-12 ilk 3 ay benim psikolojim bozulcak seviyeye gelmişti oynuyor mu yoksa kalbimi durdu ne zaman hissedicem vs vs diye kendimi yedim sonra kanamam oldu düşük riski denildi birde ona üzüldüm şuan 23+2 olduk kızımla ve boşuna o kadar strese girmişim herşey Allahtan pozitif düşünmek lazım olumlu olun kafanızı dağıtcak şeylerle uğraşın