Ygtzynp 38+4bu sabah hafif pembe leke ve az az suyum geldi henuz açıklık yokmuş dogumhane yok yasadıgm yerde baska ile gidiyoruz.Aileler uzakta en erken ucak geceye dus edin kızlar bana🙏Sağlıkla kavusayım yavruma
songul123 Ygtzynp sağlıkla kucağına al inşallah sende nize dua et canım seninki kabul olur allahın izniyle rabbim kolay kurtarsın ❤