Özelde yapıldı anestezi altında oldu ve sonrasında tabi biraz ağrı oluyor ama inan dayanilmicak gibi değil anestezi etkisi ile biraz sersemliyorsun uyanınca ağrı oluyor ama az 1 saat içinde ağrı bitiyor ara ara sızlıyor tabi ama acı eşiği düşük biri olarak ben az ağrıyor diyorsam emin ol daha az hissedersin ağrıyı