merhaba kızlar 27+4 haftalık hamileyim geçmek bilmeyen bi bel ağrım var ağrısından ne oturabiliyorum ne bişey yapabiliyorum evde bi ton iş var düşündükçe sinirim bozuluyor. eşim gece eve geliyor vardiyali calısıyor ben gündüz evde tekim. Depresyonda gibiyim ne tv izleyesim var nede evde 2 tane bilgisayar var zaman geçirmek için oynayasım bile yok. kalkmaya tenezzül edemiyorum. dün gündüz bi yattım uzandım akşam 10 da kalktım🥺🥺😣 Başım ağrıdı sonra halen devam ediyor 😣 Neden böyle oldum🥺😣😣hiç halim keyfim yok🥺