Selam kızlar, hamileliğimin ilk ayında sağlık ocağında yapılan değerlerim gayet normal çıkmıştı, şimdi 16. Hafta da hastanede verdiğim değerlerimde tsh değerim 0,06 çıkmış. Kadın doğum doktorum endokrine gitmemi istedi. Gittim tahlil ve guatr ultrasonu bakıldı fakat henüz sonuçlar çıkmadı. Gebelikte başına gelenler var mı? (16. Haftaya kadar çok bulantı ve kusma yaşadım bu da etkili olabiliyormuş)