Ozlem2505 Merhaba, öncelikle hayırlı doğumlar dilerim 🌺 Benim bebeğim 37 de 2840 kg doğdu. Aynı sebepten beni de zorunlu sezaryene aldılar ama zorlu bir sezaryen süreci geçirdim..Dikislerim şuan bile hâlâ acıyor. Evladım da iki geceyi hastanede geçirdikten sonra üçüncü sabah küvöze alındı malesef. (Bu arada “sadece solunum yolları sıkıntısı olanlar küvöze alınır” diye bir kural yok!) Anne karnında yuttuğu şeyler yüzünden küvöze alındı çocuğum ve 5 gün kaldı. Şuan çok şükür çıktık hastaneden ama kilosu doğum kilosundan daha az malesef..O yüzden ben şahsen hayati bir durum yoksa erken doğum yapmanızı asla tavsiye etmem. Tabii yine de doktorunuzla ortak karar verip sekillendirebilirsiniz durumu. Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebisinizi🌺